-MyImpacT's apply
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
-MyImpacT's apply
RL naam: Jesse
Leeftijd: 15
IGN Naam: -MyImpacT-
Rank: 1lt2
KD: 1.50 [ wekelijks 1.80 ongv. ca site is nog niet bijgewerkt ]
Heb je teamspeak 3? Ja
Heb je een werkende microfoon?: Ja
Wat zijn je favoriete maps? Oil rig, Shortfuse
Wat zijn je favoriete modes?: Quarantaine[ voor de xp ] , Eli pro, Eli, Fireteam [ voor de xp ]
Is dit je eerste account? Zo nee, welke heb je nog meer? En waarom ben je een nieuwe begonnen? Ik had vroeger een andere account pr0gunzz daarop hackte ik toen was ik gestopt en gebannend. Dus ik had een nieuw account aangemaakt maar die was ook gebannend. Dus ik kocht een nieuwe computer en nu heb ik dit account en nog steeds nie gebanned en ik hack nu ook niet [ teamvieuwer is welkom ]
Wat zijn je vorige clans? Waarom ben je geleaved? ~CrazyByNature~ , Wanted Players , ~.Dutch.Secret.~ ik ben in cbn geleaved omdat ik het een beetje saai vond allemaal van die kneuzen enzo bij Wanted Players geleaved omdat de leader heletijd ging janken omdat hij 1x verloor en dat ging die helemaal frustreren op zijn clan leden en dutch secret is gewoon noob clan
Heb je teamspeak 3? Ja
Wat zijn je favoriete modes?: Quarantaine[ voor de xp ] , Eli pro, Eli, Fireteam [ voor de xp ]
Is dit je eerste account? Zo nee, welke heb je nog meer? En waarom ben je een nieuwe begonnen? Ik had vroeger een andere account pr0gunzz daarop hackte ik toen was ik gestopt en gebannend. Dus ik had een nieuw account aangemaakt maar die was ook gebannend. Dus ik kocht een nieuwe computer en nu heb ik dit account en nog steeds nie gebanned en ik hack nu ook niet [ teamvieuwer is welkom ]
Wat zijn je vorige clans? Waarom ben je geleaved? ~CrazyByNature~ , Wanted Players , ~.Dutch.Secret.~ ik ben in cbn geleaved omdat ik het een beetje saai vond allemaal van die kneuzen enzo bij Wanted Players geleaved omdat de leader heletijd ging janken omdat hij 1x verloor en dat ging die helemaal frustreren op zijn clan leden en dutch secret is gewoon noob clan
Jessebot- Gast
Re: -MyImpacT's apply
51% oil rig O_o
Een weekje trial vind ik wel goed...
Speel je ook soms in victor server of enkel in alpha, bravo en charlie?
Een weekje trial vind ik wel goed...
Speel je ook soms in victor server of enkel in alpha, bravo en charlie?
ik vind ook trial
asnjeffrey- Clan member
- Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 26-08-11
Leeftijd : 27
Ik ben nooit voor (ex)-hackers, maar je liegt er ten minste niet over en de rest is wel goed : +1. Mag hopen voor je dat je niet 'de' Jesse bent.Jessebot schreef:RL naam: Jesse
Heb je teamspeak 3? Ja
Yuhim- Aantal berichten : 310
Registratiedatum : 13-07-11
Leeftijd : 27
Stuur maar een apply
iToffee- Admin
- Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 03-03-11
Leeftijd : 33
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: