Apply -xCorine-
+4
A-ss-a-ss-in
PownChiii
iKipsate
xCorine
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Apply -xCorine-
RL naam: Corine
Leeftijd: 15 ( dit jaar 16)
IGN naam: -xCorine-
Rank: MSG1 ( Ik wil en ben einde van vakantie CSM+)
KD: 1.34
Heb je teamspeak 3? Ja.
Heb je een werkende microfoon? Ja.
Wat zijn je favoriete Maps? Ik heb geen favoriete Maps , speel ze allemaal even graag.
Wat zijn je favoriete modes? Elimination, elimination pro , search and destroy , quaratine regen .
Is dit je eerste account? Zonee welke nog meer? En waarom ben je een nieuwe begonnen? Dit is niet mijn eerst account , jullie kennen me waarschijnlijk al , ik ben sheown3rr. Me account is banned door me ex. Als jullie het hele verhaal willen weten add me dan toe . Want als ik dat hier moet vertellen wordt het wel een lang verhaal.
Wat zijn je vorige clans? Waarom ben je geleaved? Ik zit momenteel in .error.gaming. . Ik wil leaven omdat er veel gescheld wordt en er vaak geen gezellig sweer is.
Waarom wil je joinen? Toen ik met sheown3rr in de clan zat had ik een hele leuke tijd en omdat ik veel mensen ken o.a twan.
Nog eventueel een stukje over jezelf: misschien dat jullie het al hadden gezien op de site. Ik speel op dit moment veel quaratine regen omdat ik snel hoge rank wil. Maar nadat ik CSM ben stop ik met spelen van quaratine regen en ga ik search and destroy en elimination spelen. Verder in de vakantie zit ik meer achter de computer dan normaal. En de normale schoolweken rond de twee uur (soms minder want heb ook toetsen die gaan voor )Ik heb ook altijd zin in potje clan war.
Leeftijd: 15 ( dit jaar 16)
IGN naam: -xCorine-
Rank: MSG1 ( Ik wil en ben einde van vakantie CSM+)
KD: 1.34
Heb je teamspeak 3? Ja.
Heb je een werkende microfoon? Ja.
Wat zijn je favoriete Maps? Ik heb geen favoriete Maps , speel ze allemaal even graag.
Wat zijn je favoriete modes? Elimination, elimination pro , search and destroy , quaratine regen .
Is dit je eerste account? Zonee welke nog meer? En waarom ben je een nieuwe begonnen? Dit is niet mijn eerst account , jullie kennen me waarschijnlijk al , ik ben sheown3rr. Me account is banned door me ex. Als jullie het hele verhaal willen weten add me dan toe . Want als ik dat hier moet vertellen wordt het wel een lang verhaal.
Wat zijn je vorige clans? Waarom ben je geleaved? Ik zit momenteel in .error.gaming. . Ik wil leaven omdat er veel gescheld wordt en er vaak geen gezellig sweer is.
Waarom wil je joinen? Toen ik met sheown3rr in de clan zat had ik een hele leuke tijd en omdat ik veel mensen ken o.a twan.
Nog eventueel een stukje over jezelf: misschien dat jullie het al hadden gezien op de site. Ik speel op dit moment veel quaratine regen omdat ik snel hoge rank wil. Maar nadat ik CSM ben stop ik met spelen van quaratine regen en ga ik search and destroy en elimination spelen. Verder in de vakantie zit ik meer achter de computer dan normaal. En de normale schoolweken rond de twee uur (soms minder want heb ook toetsen die gaan voor )Ik heb ook altijd zin in potje clan war.
xCorine- Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 03-01-12
Re: Apply -xCorine-
hmmm
Sheowner was gebanned voor lifetaker toch?
Sheowner was gebanned voor lifetaker toch?
PownChiii- Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 27-06-11
Lifetaker??? Nee ik had met iemand en die wist me gegevens van Hyves toen was er ruzie omdat hij met iemand anders ging toen had hij dus me info van Hyves geprobeerd voor combat arms en had hij alles gediscart daarvoor had ik een screen laten zien dat iemand hackte en dat er daardoor meer exp van kreeg . Toen ik dat zag maakte ik een printscreen en liet het hem zien maar ik heb nadat de game was afgelopen meteen geleaved want ik wil fair spelen ... Zo in het kort hij heeft me account gehackt en heeft printscreen geplaats ... Dat was er gebeurd maar als jullie nu denken dat ik hack fso jullie zijn alle welkom op teamviewer en laten zien .
xCorine- Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 03-01-12
Van mij mag je er wel weer in hoor
Ieatnubs- Aantal berichten : 111
asnjeffrey- Clan member
- Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 26-08-11
Leeftijd : 27
xCorine schreef:Lifetaker??? Nee ik had met iemand en die wist me gegevens van Hyves toen was er ruzie omdat hij met iemand anders ging toen had hij dus me info van Hyves geprobeerd voor combat arms en had hij alles gediscart daarvoor had ik een screen laten zien dat iemand hackte en dat er daardoor meer exp van kreeg . Toen ik dat zag maakte ik een printscreen en liet het hem zien maar ik heb nadat de game was afgelopen meteen geleaved want ik wil fair spelen ... Zo in het kort hij heeft me account gehackt en heeft printscreen geplaats ... Dat was er gebeurd maar als jullie nu denken dat ik hack fso jullie zijn alle welkom op teamviewer en laten zien .
oh oke dan mag je wel joinen van mij +1
PownChiii- Aantal berichten : 150
Lol, Teun, werk aan je Geslachts-Instinct :3_-Stylkiller_- schreef:+1, merk ik het goed en is dit een Meisje?
Ieatnubs schreef:Lol, Teun, werk aan je Geslachts-Instinct :3_-Stylkiller_- schreef:+1, merk ik het goed en is dit een Meisje?
of een oud clanmate
asnjeffrey- Clan member
asnjeffrey schreef:Ieatnubs schreef:Lol, Teun, werk aan je Geslachts-Instinct :3_-Stylkiller_- schreef:+1, merk ik het goed en is dit een Meisje?
of een oud clanmate
Niet zo he... kan ik er wat aan doen.
Ik heb al 5 jaar een vriendin dus mijn instinct is een beetje afgestompt
_-Stylkiller_- schreef:asnjeffrey schreef:Ieatnubs schreef:Lol, Teun, werk aan je Geslachts-Instinct :3_-Stylkiller_- schreef:+1, merk ik het goed en is dit een Meisje?
of een oud clanmate
Mag ik vragen of je een kale plek boven op je hoofd hebt?
Babbu8888- Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 12-09-11
_-Stylkiller_- schreef:asnjeffrey schreef:Ieatnubs schreef:Lol, Teun, werk aan je Geslachts-Instinct :3_-Stylkiller_- schreef:+1, merk ik het goed en is dit een Meisje?
of een oud clanmate
Wat een baas.
asnjeffrey- Clan member
^_^asnjeffrey schreef:_-Stylkiller_- schreef:asnjeffrey schreef:Ieatnubs schreef:Lol, Teun, werk aan je Geslachts-Instinct :3_-Stylkiller_- schreef:+1, merk ik het goed en is dit een Meisje?
of een oud clanmate
Wat een baas.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: