ZemMers' apply
+2
A-ss-a-ss-in
Yuhim
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
ZemMers' apply
Na veel combat arms te gespeeld hebben, heb k geen zin meer in WOGL en al die shit en zoek ik een fun clan
Dus nu ben ik female enzo
RL naam:Sahin
Leeftijd:16
IGN Naam:ZemMers
Rank:Sfc1
KD:1.89
Heb je teamspeak 3?Ja
Heb je een werkende microfoon?Ja
Wat zijn je favoriete maps?Bijna elke SnD map
Wat zijn je favoriete modes?SnD / Nemexis HQ ^^
Is dit je eerste account? Zo nee, welke heb je nog meer? En waarom ben je een nieuwe begonnen? Jullie wete zelf ^^
Wat zijn je vorige clans? Waarom ben je geleaved?Netherlands.SnD, te inactief enzo
Waarom wil je joinen? Ik zoek gewoon een fun clan, want kheb geen zin meer in WOGL clans enzo, en kmis de tijde van eerst met RQ ^^
Nog eventueel een stukje over jezelf: Ik heb een grote lul o_O
Dus nu ben ik female enzo
RL naam:Sahin
Leeftijd:16
IGN Naam:ZemMers
Rank:Sfc1
KD:1.89
Heb je teamspeak 3?Ja
Heb je een werkende microfoon?Ja
Wat zijn je favoriete maps?Bijna elke SnD map
Wat zijn je favoriete modes?SnD / Nemexis HQ ^^
Is dit je eerste account? Zo nee, welke heb je nog meer? En waarom ben je een nieuwe begonnen? Jullie wete zelf ^^
Wat zijn je vorige clans? Waarom ben je geleaved?Netherlands.SnD, te inactief enzo
Waarom wil je joinen? Ik zoek gewoon een fun clan, want kheb geen zin meer in WOGL clans enzo, en kmis de tijde van eerst met RQ ^^
Nog eventueel een stukje over jezelf: Ik heb een grote lul o_O
ZemMers- Gast
Re: ZemMers' apply
+1 voor deze homo
Yuhim- Aantal berichten : 310
Registratiedatum : 13-07-11
Leeftijd : 27
BoTs- als je een apply op forum wil doen, maak dan een "new thread" met je gegevens volgens het apply voorbeeld.
-1 voor beiden
iToffee- Admin
- Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 03-03-11
Leeftijd : 33
Yuhim schreef:+1 voor deze homo
Ieatnubs- Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 27-06-11
Aangezien ik alleen de mensen ken die sinds vorig zomervakantie in RQ zitten/zaten.
Who are you ?
Zat er niet al eens een Sahin in RQ ? Of zijn m'n hersens nou op hol aan 't slaan ?
Nvm, had laatste stukje niet gelezen -,-' But still, who is this, like peoples like to call, "Gay" ?
Who are you ?
Nvm, had laatste stukje niet gelezen -,-' But still, who is this, like peoples like to call, "Gay" ?
iiSei- Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 14-08-11
JoiiinT-, TeenNers, die je misschien nog kent van de QR matches in de zomervakantie .iiSei schreef:Aangezien ik alleen de mensen ken die sinds vorig zomervakantie in RQ zitten/zaten.
Who are you ?Zat er niet al eens een Sahin in RQ ? Of zijn m'n hersens nou op hol aan 't slaan ?
Ieatnubs- Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 27-06-11
Ieatnubs schreef:JoiiinT-, TeenNers, die je misschien nog kent van de QR matches in de zomervakantie .iiSei schreef:Aangezien ik alleen de mensen ken die sinds vorig zomervakantie in RQ zitten/zaten.
Who are you ?Zat er niet al eens een Sahin in RQ ? Of zijn m'n hersens nou op hol aan 't slaan ?
Hum, niet iedereen ging powerlvlen
asnjeffrey- Clan member
- Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 26-08-11
asnjeffrey schreef:Ieatnubs schreef:JoiiinT-, TeenNers, die je misschien nog kent van de QR matches in de zomervakantie .iiSei schreef:Aangezien ik alleen de mensen ken die sinds vorig zomervakantie in RQ zitten/zaten.
Hum, niet iedereen ging powerlvlen
Ik wel, maar nooit gezien. Tenminste, ik herinner hem niet.
iiSei- Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 14-08-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: