clan joinen jeffrey :)
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
clan joinen jeffrey :)
RL naam:jeffrey groot
Leeftijd:14 jaar maar ik gedraag me volwassen en kheb geen piepstem
IGN Naam:jeffrey___x3
Rank:Sfc 2 ik moest opnieuw beginnen en ik had al een apply gedaan op de site maar daar werd niet meer op gekeken.
KD:2.03
Heb je teamspeak 3?ja
Heb je een werkende microfoon?ja
Wat zijn je favoriete maps?shortfuse,oil rig,rattle,junk flea
Wat zijn je favoriete modes?alles wel zo'n beetje
Is dit je eerste account? Zo nee, welke heb je nog meer? En waarom ben je een nieuwe begonnen?ja -iQualiity-_ kheb in jullie clan gezeten en toen werd ik helaas geband
Wat zijn je vorige clans? Waarom ben je geleaved? .iGucCi. ze waren een beetje kinderachtig
Waarom wil je joinen?ik heb eerder bij jullie in de clan gezeten en ik vond het een gezellige clan
Nog eventueel een stukje over jezelf:ik game elke dag zowieso een uur maar niet als ik verjaardag heb.ik ben 14 jaar maar ik gedraag me volwassen en ik hou van een grapje en kheb geen piepstem
.
Leeftijd:14 jaar maar ik gedraag me volwassen en kheb geen piepstem
IGN Naam:jeffrey___x3
Rank:Sfc 2 ik moest opnieuw beginnen en ik had al een apply gedaan op de site maar daar werd niet meer op gekeken.
KD:2.03
Heb je teamspeak 3?ja
Heb je een werkende microfoon?ja
Wat zijn je favoriete maps?shortfuse,oil rig,rattle,junk flea
Wat zijn je favoriete modes?alles wel zo'n beetje
Is dit je eerste account? Zo nee, welke heb je nog meer? En waarom ben je een nieuwe begonnen?ja -iQualiity-_ kheb in jullie clan gezeten en toen werd ik helaas geband
Wat zijn je vorige clans? Waarom ben je geleaved? .iGucCi. ze waren een beetje kinderachtig
Waarom wil je joinen?ik heb eerder bij jullie in de clan gezeten en ik vond het een gezellige clan
Nog eventueel een stukje over jezelf:ik game elke dag zowieso een uur maar niet als ik verjaardag heb.ik ben 14 jaar maar ik gedraag me volwassen en ik hou van een grapje en kheb geen piepstem
.
jeffreygroot- Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 02-02-12
Re: clan joinen jeffrey :)
Ik weet het niet, ik wacht de reacties wel even af.
iToffee- Admin
- Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 03-03-11
Leeftijd : 33
Dus een trial week jongens? kan ik dan apply doen
Hartelijk bedankt jongens.<3