Clan joinen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Clan joinen
RL naam: Arne
Leeftijd: 17
IGN Naam: -SunLight_
Rank: Csm4
KD: 1.72
Heb je teamspeak 3? ja
Heb je een werkende microfoon? ja
Wat zijn je favoriete maps? oil rig, Sand hog, Shortfuse, Gray Hammer.. en nog meer
Wat zijn je favoriete modes? Eli Pro, Snd , One man army, Elimination
Is dit je eerste account? Zo nee, welke heb je nog meer? En waarom ben je een nieuwe begonnen? Nee, dit is men 2de acc men anders account heet ( iMusiiC- 1lt2 ) omdat iMusiiC- gehackt was
Wat zijn je vorige clans? Waarom ben je geleaved? Vorige clan was ~Natural.Select~ & Enjoy Gaming. : Geleavd in Natural omdat het saaii werd & Enjoy gaming omdat ik erin zit met iMusiiC-
Waarom wil je joinen? Met -SunLight_ zoek ik een goeie en altijd actieve clan die mensen respecteert & niet hele tijd zaagt
Nog eventueel een stukje over jezelf:
Ik ken redelijk goed spelen zal je mss wel merken als ik mag joinen .
Leeftijd: 17
IGN Naam: -SunLight_
Rank: Csm4
KD: 1.72
Heb je teamspeak 3? ja
Heb je een werkende microfoon? ja
Wat zijn je favoriete maps? oil rig, Sand hog, Shortfuse, Gray Hammer.. en nog meer
Wat zijn je favoriete modes? Eli Pro, Snd , One man army, Elimination
Is dit je eerste account? Zo nee, welke heb je nog meer? En waarom ben je een nieuwe begonnen? Nee, dit is men 2de acc men anders account heet ( iMusiiC- 1lt2 ) omdat iMusiiC- gehackt was
Wat zijn je vorige clans? Waarom ben je geleaved? Vorige clan was ~Natural.Select~ & Enjoy Gaming. : Geleavd in Natural omdat het saaii werd & Enjoy gaming omdat ik erin zit met iMusiiC-
Waarom wil je joinen? Met -SunLight_ zoek ik een goeie en altijd actieve clan die mensen respecteert & niet hele tijd zaagt
Nog eventueel een stukje over jezelf:
Ik ken redelijk goed spelen zal je mss wel merken als ik mag joinen .
B2Basics- Gast
Re: Clan joinen
We kunnen het proberen.
Alleen had je ingame een grote mond tegen mij toen ik met Timo aan het praten was.
Maar goed, ik denk +1.
Alleen had je ingame een grote mond tegen mij toen ik met Timo aan het praten was.
Maar goed, ik denk +1.
+1
dyslectie?
dyslectie?
asnjeffrey- Clan member
- Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 26-08-11
Leeftijd : 27
Wat was de rede dat je main account werd gehackt ?
maarja, boeit toch niet meer, je zit er al in.
maarja, boeit toch niet meer, je zit er al in.
Yuhim- Aantal berichten : 310
Registratiedatum : 13-07-11
Leeftijd : 27
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: