Clan joinen
+5
iKipsate
PownChiii
asnjeffrey
A-ss-a-ss-in
Yuhim
9 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Clan joinen
Dat mag ook, maar dan hoef je niet denigrerend te doen tegenover mensen die de moeite nemen om hier een apply te doen. Daarvoor alleen moet je mensen al vriendelijk bedanken en een afwijzing kan ook met enige stijl.Babbu8888 schreef:iToffee schreef:Heb je de rest wel gelezen? Hij is een andere clan gejoind en wat jij hier allemaal uitschreeuwt is nergens voor nodig. Alle mensen in onze clan gedragen zich prima als je enigszins verstand hebt van mensen en weet hoe je dingen moet vragen. Verder vind ik het behoorlijk stupide om iets onerends als -99999 te typen als je deze jongen nog nooit hebt gesproken en puur en alleen op zijn leeftijd af gaat. Ik had beter van je verwacht.Babbu8888 schreef:Hoe je je gedraagt heeft er niks mee te maken.
Hij blijft gewoon naar mijn idee veel te jong.
Maar laat hem maar lekker joinen, er zitten toch al veel kinderen in deze clan...
Puur alleen al om zijn leeftijd zeg ik gewoon "nee".
13 vind ik gewoon veel te jong en daar blijf ik bij.
iToffee- Admin
- Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 03-03-11
Leeftijd : 33
²iToffee schreef:Dat mag ook, maar dan hoef je niet denigrerend te doen tegenover mensen die de moeite nemen om hier een apply te doen. Daarvoor alleen moet je mensen al vriendelijk bedanken en een afwijzing kan ook met enige stijl.Babbu8888 schreef:iToffee schreef:Heb je de rest wel gelezen? Hij is een andere clan gejoind en wat jij hier allemaal uitschreeuwt is nergens voor nodig. Alle mensen in onze clan gedragen zich prima als je enigszins verstand hebt van mensen en weet hoe je dingen moet vragen. Verder vind ik het behoorlijk stupide om iets onerends als -99999 te typen als je deze jongen nog nooit hebt gesproken en puur en alleen op zijn leeftijd af gaat. Ik had beter van je verwacht.Babbu8888 schreef:Hoe je je gedraagt heeft er niks mee te maken.
Hij blijft gewoon naar mijn idee veel te jong.
Maar laat hem maar lekker joinen, er zitten toch al veel kinderen in deze clan...
Puur alleen al om zijn leeftijd zeg ik gewoon "nee".
13 vind ik gewoon veel te jong en daar blijf ik bij.
Het valt nog reuze mee hoe denigrerend het is.
Het gaat mij ook totaal niet om zijn persoonlijkheid, maar dit spel is niets voor niets 16+.
Het kan schadelijk zijn voor zo 'n kind.
Dat bedoel ik er mee te zeggen.
Daarom -1
Het gaat mij ook totaal niet om zijn persoonlijkheid, maar dit spel is niets voor niets 16+.
Daarom -1
Babbu8888- Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 12-09-11
Heb jij onder je 16de dan nooit een fps gespeeld die 16+ was?Babbu8888 schreef:Het valt nog reuze mee hoe denigrerend het is.
Daarom -1
A-ss-a-ss-in schreef:Heb jij onder je 16de dan nooit een fps gespeeld die 16+ was?Babbu8888 schreef:Het valt nog reuze mee hoe denigrerend het is.
Daarom -1
nee
okéBabbu8888 schreef:A-ss-a-ss-in schreef:Heb jij onder je 16de dan nooit een fps gespeeld die 16+ was?Babbu8888 schreef:Het valt nog reuze mee hoe denigrerend het is.
Daarom -1
nee
A-ss-a-ss-in schreef:okéBabbu8888 schreef:A-ss-a-ss-in schreef:Heb jij onder je 16de dan nooit een fps gespeeld die 16+ was?Babbu8888 schreef:Het valt nog reuze mee hoe denigrerend het is.
Daarom -1
nee
RuneScape hero?
asnjeffrey- Clan member
- Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 26-08-11
Leeftijd : 26
Is dit serieus ?Babbu8888 schreef:Het valt nog reuze mee hoe denigrerend het is.
Daarom -1
Yuhim- Aantal berichten : 310
Registratiedatum : 13-07-11
Leeftijd : 27
Yuhim schreef:Is dit serieus ?Babbu8888 schreef:Het valt nog reuze mee hoe denigrerend het is.
Daarom -1
Ja,
Van mij part mag hij best joinen. Ik bepaal namelijk niet of iemand erin komt of niet. Dat is Dennis en Twan en alle andere admins werk.
Maar voor een 13 jarige vind ik het wel een beetje absurd.
Als je nou 15 bent" Okée" , maar 13..
Je moet ergens de grens trekken.
Babbu8888 schreef:Yuhim schreef:Is dit serieus ?Babbu8888 schreef:Het valt nog reuze mee hoe denigrerend het is.
Daarom -1
Ja,
Van mij part mag hij best joinen. Ik bepaal namelijk niet of iemand erin komt of niet. Dat is Dennis en Twan en alle andere admins werk.
Ik denk dat ~½ van alle spelers in Combat arms onder de 16 is ...
asnjeffrey- Clan member
asnjeffrey schreef:Babbu8888 schreef:Yuhim schreef:Is dit serieus ?Babbu8888 schreef:Het valt nog reuze mee hoe denigrerend het is.
Daarom -1
Ja,
Daar heb ik niks mee te maken.
Ik geef hier alleen mijn mening. Hopelijk kunnen sommigen van jullie dat respecteren.
Babbu8888 schreef:asnjeffrey schreef:Babbu8888 schreef:Yuhim schreef:Is dit serieus ?Babbu8888 schreef:Het valt nog reuze mee hoe denigrerend het is.
Daarom -1
Ja,
Daar heb ik niks mee te maken.
Ik geef hier alleen mijn mening. Hopelijk kunnen sommigen van jullie dat respecteren.
Ik respecteer ook jouw mening alleen ik vind het wel bijzondere.
@ItzHibo het is nogal onduidelijk of je wel of niet mag joinen... Misschien moet het je even aan iToffee vragen
asnjeffrey- Clan member
Je kunt een mening respecteren maar er toch kritiek op hebben, dat is wat er hier gebeurt.
Thibo, je was een andere clan gejoind in de tijd dat je hier apply deed dus ik nam aan dat je uberhaupt niet meer hier in wilde. Verder geeft het wel aan dat je niet speciaal voor onze clan gaat, maar meer voor een clan in het algemeen en dat staat me ook niet zo aan. Gecombineerd met je leeftijd en het feit dat je nog steeds geen antwoord op mijn vragen hebt gegeven zeg ik bij deze dat je bent afgewezen.
Bedankt voor je apply en nog succes met je zoektocht
Thibo, je was een andere clan gejoind in de tijd dat je hier apply deed dus ik nam aan dat je uberhaupt niet meer hier in wilde. Verder geeft het wel aan dat je niet speciaal voor onze clan gaat, maar meer voor een clan in het algemeen en dat staat me ook niet zo aan. Gecombineerd met je leeftijd en het feit dat je nog steeds geen antwoord op mijn vragen hebt gegeven zeg ik bij deze dat je bent afgewezen.
Bedankt voor je apply en nog succes met je zoektocht
iToffee- Admin
- Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 03-03-11
Leeftijd : 33
d
ik vind het wel het proberen waard +1 Niet iedereen hoeft volledig goed te zijn of minecraft of iets dergelijks te spelen.
nk5021- Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 06-10-11
nk5021 schreef:ik vind het wel het proberen waard +1 Niet iedereen hoeft volledig goed te zijn of minecraft of iets dergelijks te spelen.
je bent nu eigenlijk een beetje te laat aangezien Dennis de apply heeft afgekeurd
asnjeffrey- Clan member
asnjeffrey schreef:nk5021 schreef:ik vind het wel het proberen waard +1 Niet iedereen hoeft volledig goed te zijn of minecraft of iets dergelijks te spelen.
je bent nu eigenlijk een beetje te laat aangezien Dennis de apply heeft afgekeurd
Hah epic fail Dario xD
..
ok als ik wat ouder ben kom ik nog wel weer een apply doen en bedankt voor de tijd die jullie hebben gemaakt voor met mijn apply bezig te zijn.
iTzThibo- Gast
iTzThibo schreef:ok als ik wat ouder ben kom ik nog wel weer een apply doen en bedankt voor de tijd die jullie hebben gemaakt voor met mijn apply bezig te zijn.
Np.
asnjeffrey- Clan member
Clan joinen
RL naam:
Leeftijd: 17
IGN Naam: -SunLight_
Rank: Csm4
KD: 1.72
Heb je teamspeak 3? ja
Heb je een werkende microfoon? ja
Wat zijn je favoriete maps? oil rig, Sand hog, Shortfuse, Gray Hammer.. en nog meer
Wat zijn je favoriete modes? Eli Pro, Snd , One man army, Elimination
Is dit je eerste account? Zo nee, welke heb je nog meer? En waarom ben je een nieuwe begonnen? Nee, dit is men 2de acc men anders account heet ( iMusiiC- 1lt2 ) omdat iMusiiC- gehackt was
Wat zijn je vorige clans? Waarom ben je geleaved? Vorige clan was ~Natural.Select~ & Enjoy Gaming. : Geleavd in Natural omdat het saaii werd & Enjoy gaming omdat ik erin zit met iMusiiC-
Waarom wil je joinen? Met -SunLight_ zoek ik een goeie en altijd actieve clan die mensen respecteert & niet hele tijd zaagt
Nog eventueel een stukje over jezelf:
Ik ken redelijk goed spelen zal je mss wel merken als ik mag joinen .
Leeftijd: 17
IGN Naam: -SunLight_
Rank: Csm4
KD: 1.72
Heb je teamspeak 3? ja
Heb je een werkende microfoon? ja
Wat zijn je favoriete maps? oil rig, Sand hog, Shortfuse, Gray Hammer.. en nog meer
Wat zijn je favoriete modes? Eli Pro, Snd , One man army, Elimination
Is dit je eerste account? Zo nee, welke heb je nog meer? En waarom ben je een nieuwe begonnen? Nee, dit is men 2de acc men anders account heet ( iMusiiC- 1lt2 ) omdat iMusiiC- gehackt was
Wat zijn je vorige clans? Waarom ben je geleaved? Vorige clan was ~Natural.Select~ & Enjoy Gaming. : Geleavd in Natural omdat het saaii werd & Enjoy gaming omdat ik erin zit met iMusiiC-
Waarom wil je joinen? Met -SunLight_ zoek ik een goeie en altijd actieve clan die mensen respecteert & niet hele tijd zaagt
Nog eventueel een stukje over jezelf:
Ik ken redelijk goed spelen zal je mss wel merken als ik mag joinen .
B2Basics- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: