iBlast's Application
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
iBlast's Application
RL naam: Kevin
Leeftijd: 16
IGN Naam: iBlastBack
Rank: MSG2
KD: 2.04
Heb je teamspeak 3? Ja
Heb je een werkende microfoon? Ja
Wat zijn je favoriete maps? Death Room, Oilrig, Shortfuse & Piazza
Wat zijn je favoriete modes? Eli Pro & SnD
Is dit je eerste account? Zo nee, welke heb je nog meer? En waarom ben je een nieuwe begonnen? Ik ben jaren geleden begonnen maar toen stopte ik met spelen omdat ik CS heb leren kennen. Ik ging verder met CounterStrike maar vond dat na een tijdje weer niks en ben uiteindelijk weer met een nieuwe account op CA begonnen. Reden hiervoor is omdat ik mijn gegevens niet meer weet over m'n oude account. .___.
Wat zijn je vorige clans? Waarom ben je geleaved? Dat weet ik niet meer.
Waarom wil je joinen? Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen binnen de clan en ik wil supergraag meedoen met clanwars.
Nog eventueel een stukje over jezelf: Ik ben gewoon een scholier die in zijn vrije tijd aan het gamen is.
Ik hoop hiermee dat ik jullie voldoende over mijzelf heb geïnformeerd.
Groetjes,
Kev.
Leeftijd: 16
IGN Naam: iBlastBack
Rank: MSG2
KD: 2.04
Heb je teamspeak 3? Ja
Heb je een werkende microfoon? Ja
Wat zijn je favoriete maps? Death Room, Oilrig, Shortfuse & Piazza
Wat zijn je favoriete modes? Eli Pro & SnD
Is dit je eerste account? Zo nee, welke heb je nog meer? En waarom ben je een nieuwe begonnen? Ik ben jaren geleden begonnen maar toen stopte ik met spelen omdat ik CS heb leren kennen. Ik ging verder met CounterStrike maar vond dat na een tijdje weer niks en ben uiteindelijk weer met een nieuwe account op CA begonnen. Reden hiervoor is omdat ik mijn gegevens niet meer weet over m'n oude account. .___.
Wat zijn je vorige clans? Waarom ben je geleaved? Dat weet ik niet meer.
Waarom wil je joinen? Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen binnen de clan en ik wil supergraag meedoen met clanwars.
Nog eventueel een stukje over jezelf: Ik ben gewoon een scholier die in zijn vrije tijd aan het gamen is.
Ik hoop hiermee dat ik jullie voldoende over mijzelf heb geïnformeerd.
Groetjes,
Kev.
iBlast- Gast
Re: iBlast's Application
+1, maar ik ben toch geen grote fan van low ranks met hoge kd.
Yuhim- Aantal berichten : 310
Registratiedatum : 13-07-11
Leeftijd : 27
(Rense)?Yuhim schreef:+1, maar ik ben toch geen grote fan van low ranks met hoge kd.
Ieatnubs- Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 27-06-11
Yuhim schreef:+1, maar ik ben toch geen grote fan van low ranks met hoge kd.
zelfde.
asnjeffrey- Clan member
- Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 26-08-11
Rense lijkt hier niet eens op aangezien die al een grote naam heeft op combat arms. Deze jongen weten we niks van dus we kunnen hem niet negatief behandelen op basis van slechte ervaring met andere spelers met een hoog kd en een low rank. Ik vind wel dat je dan echt aan moet tonen dat je veel actief bent want we willen wel het liefst ons imago behouden met het feit dat we zelden mensen laten spelen die anderen niet al tijden kennen.
Op die manier gaan mensen denken dat je hackers toe laat in je clan, wat uiteraard niet echt een doel is, ook al zou het niet zo zijn.
Van mijn part mag je het proberen bij ons, maar je rang zorgt er wel voor dat we streng zijn en als het ons niet bevalt ben je ook zo weer weg.
Op die manier gaan mensen denken dat je hackers toe laat in je clan, wat uiteraard niet echt een doel is, ook al zou het niet zo zijn.
Van mijn part mag je het proberen bij ons, maar je rang zorgt er wel voor dat we streng zijn en als het ons niet bevalt ben je ook zo weer weg.
iToffee- Admin
- Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 03-03-11
Leeftijd : 33
Your Welcome.iBlast schreef:Bedankt jongens.
asnjeffrey- Clan member
- Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 26-08-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: