iBlast's Application
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
iBlast's Application
RL naam: Kevin
Leeftijd: 16
IGN Naam: iBlastBack
Rank: MSG2
KD: 2.04
Heb je teamspeak 3? Ja
Heb je een werkende microfoon? Ja
Wat zijn je favoriete maps? Death Room, Oilrig, Shortfuse & Piazza
Wat zijn je favoriete modes? Eli Pro & SnD
Is dit je eerste account? Zo nee, welke heb je nog meer? En waarom ben je een nieuwe begonnen? Ik ben jaren geleden begonnen maar toen stopte ik met spelen omdat ik CS heb leren kennen. Ik ging verder met CounterStrike maar vond dat na een tijdje weer niks en ben uiteindelijk weer met een nieuwe account op CA begonnen. Reden hiervoor is omdat ik mijn gegevens niet meer weet over m'n oude account. .___.
Wat zijn je vorige clans? Waarom ben je geleaved? Dat weet ik niet meer.
Waarom wil je joinen? Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen binnen de clan en ik wil supergraag meedoen met clanwars.
Nog eventueel een stukje over jezelf: Ik ben gewoon een scholier die in zijn vrije tijd aan het gamen is.
Ik hoop hiermee dat ik jullie voldoende over mijzelf heb geïnformeerd.
Groetjes,
Kev.
Leeftijd: 16
IGN Naam: iBlastBack
Rank: MSG2
KD: 2.04
Heb je teamspeak 3? Ja
Heb je een werkende microfoon? Ja
Wat zijn je favoriete maps? Death Room, Oilrig, Shortfuse & Piazza
Wat zijn je favoriete modes? Eli Pro & SnD
Is dit je eerste account? Zo nee, welke heb je nog meer? En waarom ben je een nieuwe begonnen? Ik ben jaren geleden begonnen maar toen stopte ik met spelen omdat ik CS heb leren kennen. Ik ging verder met CounterStrike maar vond dat na een tijdje weer niks en ben uiteindelijk weer met een nieuwe account op CA begonnen. Reden hiervoor is omdat ik mijn gegevens niet meer weet over m'n oude account. .___.
Wat zijn je vorige clans? Waarom ben je geleaved? Dat weet ik niet meer.
Waarom wil je joinen? Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen binnen de clan en ik wil supergraag meedoen met clanwars.