.RageQuit.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Apply .RageQuit. (ColonelSam)

+2
asnjeffrey
Yuhim
6 plaatsers

Ga naar beneden

Apply .RageQuit. (ColonelSam) Empty Apply .RageQuit. (ColonelSam)

Bericht  ColonelS za sep 17, 2011 12:05 am

RL naam: Sam
Leeftijd: 16
IGN Naam: ColonelSam (lekker origineel, idd)
Rank:1st LT4
KD: 2.12
Heb je teamspeak 3? Ja, maar ik heb het nooit echt gebruikt. Ik heb nog nooit voice chat programmas (zoals TS en skype) gebruikt op Combat Arms, in tegenstelling tot de meeste ervaren spelers, maar ben wel gewillig dat te gaan doen, wanneer ik in deze clan wordt toegelaten.
Heb je een werkende microfoon? Ja
Wat zijn je favoriete maps? Shortfuse, sector 25, rattlesnake, ... Eigenlijk zowat elke map, zolang het niet killcreek is.
Wat zijn je favoriete modes? Elimination, elimination pro, s&d, CTF, ... Heb geen grote voorkeur Smile
Is dit je eerste account? Zo nee, welke heb je nog meer? En waarom ben je een nieuwe begonnen? Dit is niet mijn eerste account, ik had een CSM1. Deze is banned door server logs, als gevolg van hacks (kwestie van eerlijk te zijn). Maar, dat is al meer dan een jaar geleden, en ik ben ook maar een mens. Sinds ik ColonelSam heb, ben ik 100% cheat-free.
Wat zijn je vorige clans? Waarom ben je geleaved? Clans zoals Dutch Murder bijvoorbeeld, die ik dan leavde, omdat in dit geval de leider geen enkel respect had voor zijn leden. Ik heb ook in south quality gezeten, maar was geleaved omdat altijd dezelfde spelers voorrang kregen voor clanwars. Op dit moment heb ik mijn eigen clan, opgestart eind juni 2011. Ik was met deze clan begonnen omdat ik geen enkele clan vond waar het me echt beviel. Maar nu wil ik ermee stoppen, omdat er niet zo een goede sfeer is, en omdat clan leader zijn gewoon niets voor mij is.
Waarom wil je joinen? Ik had een forum topic aangemaakt op de combat arms forums, met de vraag naar goeie clans, en .RageQuit. Lijkt mij het proberen waard. (iToffee, iKipsate en Yuhim hebben dat topic bekeken)
Nog eventueel een stukje over jezelf: ik ben een Belg ;p

Als deze apply niet uitgebreid genoeg is, dan weet ik het ook niemeer ^^

ColonelS
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Apply .RageQuit. (ColonelSam) Empty Re: Apply .RageQuit. (ColonelSam)

Bericht  Yuhim za sep 17, 2011 7:09 am

ColonelS schreef:RL naam: Sam
Leeftijd: 16
IGN Naam: ColonelSam (lekker origineel, idd)
Rank:1st LT4
KD: 2.12
Heb je teamspeak 3? Ja, maar ik heb het nooit echt gebruikt. Ik heb nog nooit voice chat programmas (zoals TS en skype) gebruikt op Combat Arms, in tegenstelling tot de meeste ervaren spelers, maar ben wel gewillig dat te gaan doen, wanneer ik in deze clan wordt toegelaten.
Heb je een werkende microfoon? Ja
Wat zijn je favoriete maps? Shortfuse, sector 25, rattlesnake, ... Eigenlijk zowat elke map, zolang het niet killcreek is.
Wat zijn je favoriete modes? Elimination, elimination pro, s&d, CTF, ... Heb geen grote voorkeur Smile
Is dit je eerste account? Zo nee, welke heb je nog meer? En waarom ben je een nieuwe begonnen? Dit is niet mijn eerste account, ik had een CSM1. Deze is banned door server logs, als gevolg van hacks (kwestie van eerlijk te zijn). Maar, dat is al meer dan een jaar geleden, en ik ben ook maar een mens. Sinds ik ColonelSam heb, ben ik 100% cheat-free.
Wat zijn je vorige clans? Waarom ben je geleaved? Clans zoals Dutch Murder bijvoorbeeld, die ik dan leavde, omdat in dit geval de leider geen enkel respect had voor zijn leden. Ik heb ook in south quality gezeten, maar was geleaved omdat altijd dezelfde spelers voorrang kregen voor clanwars. Op dit moment heb ik mijn eigen clan, opgestart eind juni 2011. Ik was met deze clan begonnen omdat ik geen enkele clan vond waar het me echt beviel. Maar nu wil ik ermee stoppen, omdat er niet zo een goede sfeer is, en omdat clan leader zijn gewoon niets voor mij is.
Waarom wil je joinen? Ik had een forum topic aangemaakt op de combat arms forums, met de vraag naar goeie clans, en .RageQuit. Lijkt mij het proberen waard. (iToffee, iKipsate en Yuhim hebben dat topic bekeken)
Nog eventueel een stukje over jezelf: ik ben een Belg ;p

Als deze apply niet uitgebreid genoeg is, dan weet ik het ook niemeer ^^
[bijna] perfecte member
Teleurstellend dat je wel hebt gehackt.

+1

Yuhim

Aantal berichten : 310
Registratiedatum : 13-07-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Apeldoorn

Terug naar boven Ga naar beneden

Apply .RageQuit. (ColonelSam) Empty Re: Apply .RageQuit. (ColonelSam)

Bericht  asnjeffrey za sep 17, 2011 9:28 am

Waarom had je eigenlijk gehackt? :O

goede rank, eli pro/SnD speler en met ts/MIC
voor mij +1


Zo zo er komen steeds meer Belgen in .RQ. XD

asnjeffrey
Clan member
Clan member

Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 26-08-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Arnhem 026!

Terug naar boven Ga naar beneden

Apply .RageQuit. (ColonelSam) Empty Re: Apply .RageQuit. (ColonelSam)

Bericht  Gast za sep 17, 2011 9:53 am

asnjeffrey schreef:Waarom had je eigenlijk gehackt? :O

Voor Combat Arms had ik nooit een FPS gespeeld, en ik was nogal slecht om het simpel te zeggen ^^. Hacks zijn nu eenmaal de snelste manier om "beter" te gaan spelen :p en als je al die hackers ziet wordt je (of ik toen toch in elk geval) verleid om het zelf eens te proberen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Apply .RageQuit. (ColonelSam) Empty Re: Apply .RageQuit. (ColonelSam)

Bericht  -UniiT3d- zo okt 30, 2011 10:56 am

Ik zou het niet doen, hackershistory suxxx Twisted Evil
-1

-UniiT3d-

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 30-10-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Meijel

Terug naar boven Ga naar beneden

Apply .RageQuit. (ColonelSam) Empty Re: Apply .RageQuit. (ColonelSam)

Bericht  iToffee zo okt 30, 2011 12:21 pm

Giel je bent slechts 2,5 maand te laat.
iToffee
iToffee
Admin
Admin

Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 03-03-11
Leeftijd : 33

Terug naar boven Ga naar beneden

Apply .RageQuit. (ColonelSam) Empty Re: Apply .RageQuit. (ColonelSam)

Bericht  Ieatnubs zo okt 30, 2011 1:27 pm

iToffee schreef:Giel je bent slechts 2,5 maand te laat.
Lol'd.

Ieatnubs

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 27-06-11
Woonplaats : Naast mijn buren.

Terug naar boven Ga naar beneden

Apply .RageQuit. (ColonelSam) Empty =

Bericht  nk5021 zo okt 30, 2011 7:36 pm

Ieatnubs schreef:
iToffee schreef:Giel je bent slechts 2,5 maand te laat.
Lol'd.

+1

nk5021

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 06-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Apply .RageQuit. (ColonelSam) Empty Re: Apply .RageQuit. (ColonelSam)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum